duminică, 15 august 2021

Suntem preţioşi

 În 12 august 2021 am fost invitat la o activitate biblioterapeutică în Tabăra Harghita de lângă orașul Vlăhița, pentru copii cu nevoi speciale, deficiențe.

Acest program a fost realizat de Biserica Creştină Baptistă din Odorheiu Secuiesc şi Fundația Barnabás.

Organizatorii taberei au fost: părinții copiilor cu deficiențe fizice și psihice - Kísérő csoport, pedagoga de muzică Lisztes Piroska, preotul baptist Mezei Ödön cu soţia lui, Mezei Virág.

Activitatea mea biblioterapeutică a fost ajutată de educatoarea și psihologa Bajcsi Kinga.

După prezentare, am vorbit pe scurt despre tema poveștii alese de mine. Povestea aleasă a fost Ești prețios de Max Lucado.


Eu, ca povestitor, „m-am transformat” în personajul principal al
acestei povești. Am prezentat toată povestea ca Pancinello. La finalul 
povestirii am vorbit şi despre „plantele medicinale culese de Pancinello”.



A fost o experiență reușită pentru publicul meu special. Părinţii şi copiii lor cu nevoi speciale, deficiențe, au înțeles esența povestirii. Cu acești copii am putut comunica cu ușurință, datorită sincerității, naivității şi spontaneității lor.

Mulțumesc pentru tot organizatorilor taberei ținute în „Casa Barnabás” din Vlăhița.

Foto: Bajcsi Kinga

Borbé Levente




Niciun comentariu: