marți, 2 noiembrie 2021

Luna Bibliotecilor Şcolare în COLEGIUL nostru – 2021 –

Din fericire în septembrie-octombrie în bibliotecă am putut derula programele planificate.

Tematica lunii bibliotecii școlare în colegiul nostru a fost bazată pe trecutul istoric al gimnaziului.

Orele pentru elevii nou-veniți în colegiul nostru au fost ținute în centrul de documentare și informare al colegiului și în clase:

- Ore de istoria gimnaziului şi a bibliotecii școlare

- Ore de biblioteconomie

La aceste ore am fost ajutat de colegele profesoare de limbă și literatură maghiară: Markó Ilona și Orbán Edina precum și diriginții claselor a IX-a: Tódor Imre, Orbán Zsolt, Olteán Éva, Markó Ilona, Zsombori Gabriella și Csomós Róbert.

Am reușit să fac două expoziții:

1. prima pe tema 100 de ani în gimnaziul nostru. Elevii nou veniți au fost călăuziți în trecutul gimnaziului începând cu anul școlar 1921-1922 până astăzi.

Link: http://biblhr.blogspot.com/2021/10/trecutul-istoric-de-100-de-ani-al.html

2. a doua pe tema Trecutul istoric al bibliotecii școlare al gimnaziului nostru.


Am continuat și activitatea mea biblioterapeutică intitulată: Darurile toamnei II. Această activitate, ca și în anul precedent s-a derulat în clase și online în perioada 15 septembrie - 15 octombrie.

Link: http://biblhr.blogspot.com/2021/10/darurile-toamnei-ii.html


În data de 11 octombrie 2021, de la ora 14, a avut loc cercul metodic online al bibliotecarilor școlari maghiari din Transilvania.

Link: http://biblhr.blogspot.com/2021/10/intrunirea-online-bibliotecarilor.html


Am popularizat programele derulate cu ocazia Lunii Bibliotecilor Școlare din Ungaria.

Din cauza pandemiei din păcate nu am putut realiza mai multe programe, însă cu bibliotecarii din județ, din țară și din străinătate am făcut schimb de experiențe. Bineînțeles, numai online. Aceste discuții au ajutat mult activitățile bibliotecarilor școlari de pe Internet.

Borbé Levente,

bibliotecarul Colegiului Național Márton Áron,

Miercurea Ciuc



Niciun comentariu: