sâmbătă, 29 iulie 2023

Elevii particulari în Colegiul nostru

Pe 28  iulie 2023, elevii particulari din zona Ciucului, sub îndrumarea părinților au vizitat Colegiul NaționalMárton Áron” din Miercurea Ciuc.

Mai întâi au vizitat biblioteca școlii. Acolo am vorbit despre istoria gimnaziului și a bibliotecii franciscane și școlare. Totodată am accentuat utilitatea cărților. Am prezentat și câteva exemplare din cărțile vechi ale gimnaziului. După prezentarea bibliotecii oaspeții conduși de mine au putut vedea sala de sport, sala festivă, sala ”MAG ház” și câteva săli de clase ale gimnaziului

La sfârșitul călăuzirii am vizitat și muzeul școlii unde au putut vedea documentele de valoare neprețuită ale gimnaziului.

După vizită ne-am reîntors la centrul de documentare și informare a școlii. Înainte de a lua rămas bun de la ei, am vorbit despre profesorii și elevii valoroși ai școlii.


Foto: Sulyok Anna și Borbé Levente

Borbé Levente,

bibliotecar


Niciun comentariu: