vineri, 31 octombrie 2014

Desfiinţarea postului de documentarist



Cu ultimul val de reducere de posturi în învăţământ s-a desfiinţat în unitatea noastră postul de documentarist, care funcţiona foarte bine. Din păcate „nu s-a putut rezolva problema”, de aceea eu voi prelua activităţile conduse de colega mea. Mă întristeză faptul că postul de documentarist a fost câstigat cu un concurs în anul 2008 şi acum a devenit victima acestei reduceri drastice de cheltuieli. De aceea e greu de înţeles acest fapt. După părerea mea centrele de documentare şi informare au fost înfiinţate pentru mai bune, mai moderne modalităţi de căutare, informare şi programe instructiv-educaţionale utilizate îndeosebi pentru elevi.

            Despre colega mea nu pot spune altceva, decât că a fost o colegă foarte bună. A luat în serios munca sa. Neîntrerupt s-a perfecţionat profesional în domeniul său. Activităţile făcute împreună întodeauna au fost reuşite.  Cu primul val de reducere a primit alte responsabilităţi pe lângă munca de documentarist. Ea a muncit în continuare fără tânguială şi a rezolvat toate solicitările primite.
            Mă bucură faptul că am fost colegi şi ne-am ajutat reciproc unul pe altul. 
            Colega mea va râmâne la liceul nostru dar va muncii într-o altă sferă de activitate. Mă tem că pentru mine nu va fi uşor să fac o muncă de calitate cum a fost înainte.
Borbé Levente,
bibliocar la Liceul Teoretic  Márton Áron

Niciun comentariu: