miercuri, 6 iunie 2018

Grupuri de musafiri în săptămâna “Să ştii mai multe, să fii mai bun!”


În colegiul nostru au fost programate activităţi interesante pentru elevi în săptămâna “Să ştii mai multe, să fii mai bun!”. Ca bibliotecar am ajutat munca profesorilor. Însă în aceeaşi săptămână au venit trei grupe de musafiri la noi, pa care I-am călăuzit eu însumi.


Prima grupă a venit din Sâmbriaş. După vârsta lor era mixtă, şi a fost călăuzit de către profesorul de limbă şi literatură maghiară Boldizsár Ágoston. Ei au pus întrebări despre istoria gimnaziului, după care le-am arătat cărţile vechi rămase în biblioteca noastră.


A doua grupă a venit de la Şcoala Gimnazială din Misentea. Elevii claselor a VII-a şi a VIII-a au fost însoţiţi de profesoara Csibi Erzsébet. Elevilor le-a fost prezentată biblioteca actuală, bineînţeles cu cărţile vechi valoroase, după care au vizitat sala festivă şi sala de sport. Celor din clasa a VIII-a le-am vorbit despre posibilităţile din gimnaziu, dacă reuşesc să devină elevii şcolii.



A treia grupă a venit de la Şcoala Gimnazială din Racu. Ei au fost conduşi de către profesoara de limba şi literatură română Bodor Annamária. Elevii clasei a V-a au fost uimiţi de bibliotecă, în principal de cărţile vechi. Pentru ei sala festivă era o adevărată sală ca-n poveşti, iar clădirea ca un palat. În final elevii au încercat maşina de scris păstrată în bibliotecă.

Cele trei grupe de oameni au fost foarte mulţumiţi de cele văzute. Câţiva elevi chiar vor să mai viziteze clădirea noastră.

Foto: Bodor Annamária şi Borbé Levente

Borbé Levente
Colegiul Naţional Márton Áron, Miercurea Ciuc


Niciun comentariu: