miercuri, 4 noiembrie 2020

Luna Bibliotecilor Şcolare în COLEGIUL nostru – 2020 –

Tematica lunii bibliotecii școlare în colegiul nostru a fost bazată pe personalitățile renumite ale gimnaziului.

Orele pentru elevii nou-veniți în colegiul nostru au fost ținute în clase sau online:

- Ore de istoria gimnaziului şi a bibliotecii școlare

- Ore de biblioteconomie

La aceste ore am fost ajutat de colega de limbă și literatură maghiară: Markó Ilona, precum și diriginții claselor a IX-a: Herța Enikő, Nagy Veronka, Borsodi László, Tóth Zita, Csapó Hajnalka și Máthé Emőke.

Din cauza pandemiei în bibliotecă nu am putut derula niciun program. Dar am reușit să fac o expoziție pe tema Mari personalități ai gimnaziului nostru în fața bibliotecii pentru cei interesați și pentru elevii noi veniți.

Link: http://biblhr.blogspot.com/2020/09/mari-personalitati-ai-gimnaziului-nostru.html


Am continuat și activitatea mea biblioterapeutică intitulată: Darurile toamnei. Această activitate s-a derulat în clase și online în perioada 15 septembrie și 15 octombrie.

În 16-17 octombrie 2020 a fost realizat un curs online pentru bibliotecari școlari și responsabili de bibliotecă școlară. Tema cursului a fost: Activitatea online a bibliotecarilor școlari.

Link: http://biblhr.blogspot.com/2020/10/calatorie-didactica-pe-internet.html


Din cauza pandemiei din păcate nu am putut realiza mai multe programe, însă cu bibliotecarii din județ, din țară și din străinătate am făcut schimb de experiențe. Bineînțeles, numai online. Aceste discuții au ajutat mult activitățile bibliotecarilor școlari de pe Internet.

Borbé Levente,

bibliotecarul Colegiului Național Márton Áron,

Miercurea Ciuc

Niciun comentariu: