vineri, 12 martie 2021

Prezentarea programului „Călătorie în lumea lecturii”

Proiectul de prezentare a programului de biblioterapie a ajuns la a doua întâlnire. Acum în clasa a X – a A, filologie. Eu ca bibliotecar am avut posibilitatea de a prezenta încă odată proiectul.

Pentru elevii implicați am vorbit despre esența acestui program. Elevii au fost coordonați de Lázár Annamária, profesoara de limbă și literatură maghiară.

Am încercat să subliniez problemele sufletești actuale ale elevilor. Totodată am focusat și la rezolvarea acestor probleme. Bineînțeles la aceste rezolvări, ca bibliotecar, am accentuat importanța lecturii.

Prima parte a prezentării a fost îmbogățită cu citate și detalii din lecturile scriitorilor și poeților maghiari: Bajor Andor, Fekete István, Hervay Gizella, Laczkfi János, Nemes Nagy Ágnes, Örkény István, Tóth Krisztina și Weöres Sándor.

Ca și în prima prezentare după derularea explicării programului Călătorie în lumea lecturii, am citit o poveste de la povestitorul maghiar Lázár Ervin despre naivitatea copiilor, care se poate remedia cu ajutorul părinților și pedagogilor. Copiii trebuie să aibă mai multă încredere în viață, unde înțelegerea reciprocă nu poate lipsi.

Elevii au fost încântați de program și de lectura citită. Ei, ca și profesoara Lázár Annamária, speră că proiectul se va putea realiza în curând.

Borbé Levente

bibliotecar

Niciun comentariu: