miercuri, 10 mai 2023

Oaspeții Colegiului nostru

Profesor însoțitor: Antal Teréz, profesoară de limbă și literatură română

Participanți: elevii Școlii Primare „Nagy István” din Misentea.


Pe 5 mai 2023, elevii absolvenți ai Școlii Primare „Nagy István” din Misentea, sub îndrumarea profesoarei de limbă și literatură română, care este și diriginta clasei, 

au vizitat Colegiul NaționalMárton Áron” din Miercurea Ciuc.

Elevii au fost conduși de către psihologa colegiului nostru, Szász-Heron Amália Kinga.

Prima dată au vizitat biblioteca școlii. Aici am vorbit despre istoria bibliotecii școlare și despre utilitatea cărților. Am prezentat și câteva exemplare din cărțile vechi. După care am vorbit despre posibilitățile de utilizare a bibliotecii. Înainte de a-mi lua rămas bun de la oaspeți, le-am arătat sălile bibliotecii. Au putut vedea documentele noi şi cele vechi, de o valoare neprețuită, ale gimnaziului.

În continuare oaspeții au fost călăuziți de Szász-Heron Amália Kinga. Au vizitat o sală de clasă, unde au vorbit cu elevii despre oportunități disponibile în colegiu. Au fost prezentate și sala festivă, sala „Magház”, terenul de sport, și cabinetul medical.

După vizită numeroși elevi dintre participanți au semnalat că vor să continue activitatea

 școlară la   Colegiul nostru.


Foto: Antal Teréz și Borbé Levente

Borbé Levente,

bibliotecar



Niciun comentariu: